script src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.2.6/jquery.js' type='text/javascript'/>

[ 2011_07_07 ]- 54 Farz dersleri - 30. Farz ► Sû-i zandan sakınmak



02:56 Ahirette her kısım insanı imamlarıyla davet edeceğiz
07:01 Kim dünyaya kör ise ahirete daha kördür
11:05 Kur'ansızlık en büyük vahşettir,zikirsizlik yalnızlıktır
16:51 Ayet-i kerimede:Habibim azkalsın kafirler müşrikler bizim sana vahyettiğimiz Kur'andan seni bile ayıracaklar
20:19 Eğer sen bize iftira etsen o zaman seni dost edecekler ama sen doğruyu söylüyorsun seni düşman bilecekler
26:58 Allahu teala:Ama sen onlara azıcık dahi meyil edecek olsaydın ben seni ne yapardım
28:58 Elli dört farzdan otuzuncusu:Müslümanlar hakkında kötü düşünmemek
31:19 Allahu teala:Ey inanmış kullar benim size bir emrim var zanların çoğundan sakının
33:46 En iyi kimi biliyorsan onun hakkında kötü düşün
39:28 Bu adamın konuştuğu kadın kim desen suizan yapmış olursun
42:31 Rasulullah s.a.v:Bir şeyler tahmin edipte konuşmaktan sakının konuşulan lafların en yanlışı tahmin ederek konuşmaktır
46:01 Hz.Ali:Müslüman kardeşinin ağzından bir söz çıktığı zaman eğer onu hayır anlamında yorabiliyorsan sakın onu kötüye çekme
51:00 Doğru dürüst konuşan özü sözü bir insanlarla arkadaşlık yap onların gönlünü kazan
55:55 Doğruluk seni öldürsede doğruluktan asla ayrılma
59:05 Benim ümmetim üç şeyi bırakmaz
1:02:59 Allahu teala:Ben kulumun zanına göre muamele ederim
1:06:11 Sahabeden sonra ki en büyük veli İmam Rabbani Hazretleridir
[ 2011_07_07 ]- 30/54 Farz - Sû-i zandan sakınmak - www.cubbeliahmethoca.tv
Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

1 9