script src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.2.6/jquery.js' type='text/javascript'/>

[ 2011_10_27 ] - 54 Farz dersleri - 39. Farz ► Allâh-u Te'âlâ'nin rahmet...



06:03 Rabbimiz bu dünyayı imtihan yurdu olarak yaratmıştır
08:15 Allahu teala:İmanlı olarak öldüyse zelzelede aldığım kuluma şehadet yazarım
14:37 Elli dört farzdan otuz dokuzuncusu:Allahu tealanın rahmetinden ümit kesmemek farzdır
18:08 Yollarım daraldı ölüm geldi çattı Rabim bende sana karşı beslediğim ümitleri affına merdiven yaptım
25:45 Çok günahkarlardan af olanlar var
28:12 Kendinizi ellerinizle tehlikeye atmayın
30:04 Allahu teala:Bana çok dönenleri bende çok affederim
36:00 Peygamberliğin kime vereceğini en iyi Allah bilir
38:06 Hadis-i şerifte:Ben günah işleyen bir adam bana gelsin istemiyorum,tövbe etsin gelsin istiyorum
40:13 Günahlarınız birinci kat semaya ulaşsa benim rahmetim daha geniştir
45:34 Allah on gecelerin salih amellerini sevdiği kadar senenin hiçbir gecesinde gününde yapılan ameli sevmez
47:22 On gecelerden herbir gece kadir gecesine denktir

[ 2011_10_27 ] - 54 Farz dersleri - 39. Farz ► Allâh-u Te'âlâ'nin rahmetinden ümit kesmemek
Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

1 9