script src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.2.6/jquery.js' type='text/javascript'/>

Hocamiz Tahliye Talebinde Bulundu

 


Ahmet Mahmut Ünlü, savunmasının ardından tahliye talebinde bulundu.

Ahmet Mahmut Ünlü, savunmasının ardından tahliye talebinde bulundu.
Kamuoyunda 'Cübbeli Ahmet' olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü, savunmasını tamamladı.

Savunmasının son bölümünde Ünlü'ye, mağdur kadının kendisini bir eve götürdükleri, zorla nikah kıyıldığı, ilişkiye girmeye çalışıldığı, ilişkiye giremedikleri, sadece dokunduğu, ön tarafında yara izleri bulunduğu yönündeki ifadeleri soruldu. Ünlü, bu ifadelerin doğru olmadığını savundu.
Mahkeme Başkanı, Ünlü'ye internete düştüğünü söylediği görüntüleriyle ilgili Nejat Ergin ile görüşüp görüşmediğini sordu. Polise gittiğini belirten Ünlü, "Polis baktı 'bulamadık' dedi. Kaset yok, şantajı yapan kim, belli değil." diye konuştu.


Ergin ile ne görüştüğü sorulan Ünlü, "Eskiden Sulukule'de vaaz ederdim. Oradan tanışırız. Bir Gömü meselesiyle ilgiliydi görüşmemiz." cevabını verdi.


Üye hakim, Ergin'in ifadesinde "Kendisi beni aradı, medyaya yansıyan görüntüler ile ilgili görüştük. Sohbet ortamında konuştuk. Bir talepte bulundu mu hatırlamıyorum." dediğini hatırlattı. Bunun üzerine Ünlü, "Ben onu o iş için çağırmadım. O sırada görüntü çıkmış, sohbet arasında konuşmuşuzdur. Ama bir talepte bulunmadım." dedi.


Mahkeme başkanı Ünlü'ye son isteği olup olmadığını sordu. Ünlü, "Tutuksuz yargılanmayı isteriz. Annem zaten vefat etti, çok üzgünüm. Allah hayırlı kararlar aldırsın." diyerek savunmasını tamamladı.
Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..
1 9