script src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.2.6/jquery.js' type='text/javascript'/>

Savunmalar Basladi

Karagümrük Çetesine İlişkin Davada Sanıklar Savunmalarını Yapıyor


İstanbul 16.Ağır Ceza Mahkemesi'nde "Cübbeli Ahmet Hoca" olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü'nün de sanıkları arasında yer aldığı Karagümrük çetesine ilişkin davaya sanık savunmalarıyla devam ediliyor.

İstanbul 16.Ağır Ceza Mahkemesi'nde "Cübbeli Ahmet Hoca" olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü'nün de sanıkları arasında yer aldığı Karagümrük çetesine ilişkin davaya sanık savunmalarıyla devam ediliyor.



Duruşmada ilk olarak tutuklu sanıklardan Barış Sezek savunmasını yaptı. İddianamedeki hiçbir suçlamayı kabul etmediğini ifade eden Sezek "Kimseyi ne fuhuşa teşvik ettim, ne insan ticareti yaptım, ne de fuhuş için kimseye para verdim. Kesinlikle böyle bir olay yoktur" dedi.


Mahkeme Başkanı Mehmet Ekinci'nin, "Fas'a gittin mi?" sorusuna Sezek "İki kez Fas'a gittim. Orada Fatma Zehra ile tanıştım. Bana İstanbul'a geleceğini söyledi. İkinci kez Fas'a gittiğimde beraber geldik. Kesinlikle benim teşvikimle gelmeleri söz konusu değil. Yaklaşık 30- 35 gün dernek binamızda misafir ettim. Daha sonra bir akrabalarının yanına gittiler Fuhuştan yakalanınca beni aradılar. Bende bu olaydan yakalanınca adımı vermeyin dedim" şeklinde konuştu.


Fas'tan Fatma Zehra ile birlikte gelen İmane ile dini nikah kıydım" diyen Sezek, "Ancak Fatma Zehra ile kimse evlenmedi. Fas'tan bunun için gelmedik. Önceden aklımda yoktu. Buraya gelince evlenmek aklıma geldi. Ben kızları kimseye pazarlamadım" dedi. Sezek, Mahkeme Başkanı'nın 'İmame ile birlikte oldun mu?" sorusuna "Evet" diye yanıt verdi.
Dini nikah kıydığını belirten Sezek, zaman zaman savunmasında dini terimleri kullanması üzerine mahkeme başkanı tepki göstererek, "Dini tabirleri bu işlere hiç bulaştırma" dedi.


Telefon tapelerinde geçen talebe kelimelerinin kadınlar olmadığını Arabistan'dan gelecek olan öğrenciler olduğunu iddia eden Sezek, "Dava dosyasında yer alan mağdur ve müşteki kadınlar ile görüştüm. Tanışmak için görüştüm amacım evlenmekti. Bu kadınlarla beraber olmadım sadece İmane ile birlikte oldum. Kadınların aleyhimde verdikleri ifadeyi kabul etmiyorum. Hoca Efendi kadınları görmedi. Aynı binaya girdik ama kadınları görmedi" diye konuştu. - İstanbul

haberler.com


Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..
1 9