script src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.2.6/jquery.js' type='text/javascript'/>

Evliyaların Dilek Duası (Dikkat Çok Kuvvetli Duadır Okurken Dikkatli Olun)




(Bismillâhirrahmânirrahîm* Ve lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azîm* Allahümme innî es'elüke yâ kadîmü* yâ dâimü* yâ vitru* yâ ehadü* yâ samedü* yâ hayyü* yâ kayyûmü* yâ zel celâli vel ikram* fein tevellev fekul hasbiyallahü lâ ilahe illâ hüve aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azîm.*)

İsa (A.S.) bu mübarek duayı okur, ölüleri diriltirdi.

Haceti veya bir dileği olan sabah namazını kıldıktan sonra kıbleye karşı oturur da bu duayı yüz defa okursa dileği gerçekleşir.

Cenabı Hakkın velî kullarından olan Süleyman bin Mukatil hazretleri şöyle buyurmaktadır:

"Kim yukarıdaki duayı sabah namazından sonra yüz kez okuyup Cenabı Haktan dilekte bulunur da Allah onun

dileğini vermezse ben Süleyman bin MukatiPe lanet eylesin."

Öyle ise bu duayı hiç tereddüt etmeden içten, samimiyetle okuyup Cenabı Hakka tevekkül etmeliyiz.


Alinti: www.islamcihadi.com
Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..

278 yorum:

  1. Ben okudum ve muradima erdim fakat dikkatli olun !!! sonu kötü oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu kötü oldu derken. Pek anlamadim. Yanlis okudunda mi kötü oldu sonu?

      Sil
    2. Bende birini çok seviyorum ama hangi duayı okuduysam olmadı. Demekki Rabbim onu bana hayırlı kalmamış denemekten korkuyorum. Bu duayı

      Sil
  2. Sonu kotu oldu derken ne anlamda kotu oldu acklar msn bnde ck okumak.istiorumda bu duayi hatta bi.kere okumustum dilegm.kabul.oldu:-)

    YanıtlaSil
  3. Dua ederken dikkatli olun çok etkileyici bi dua ben birisini çok sevdim okudm kabul oldu evlendik ama neyaziki evliliğimiz çok kısa sürdü.hayirlisin i isteyin

    YanıtlaSil
  4. Nasıl kötü olyr sonu

    YanıtlaSil
  5. çok kuvvetlıden kastınız ne acaba?

    YanıtlaSil
  6. Namaz kilmadan denemis gormus olan var mi acaba?

    YanıtlaSil
  7. Önce sabah namazi kıldım yüz defa yukardaki duayi okudum.allah.tn dilgmi istedim üç gün içinde kabul oldu.ama büyük yanlış yaptım ilakı olsun dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle durumlarla karsilasmamak icin Ben Hayirli degilse once Hayirli kil Sonra olsun diyorum dua ederken.

      Sil
  8. Önce sabah namazi kıldım yukardaki duayi okudum .allhtn dilgmi istedim ve üç gün içinde kabul oldu.ama büyük yanlış yaptım ilakı olsun dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gün mü ettiniz bu duayı yoksa 1 kez edip 3 gün sora mı oldu?

      Sil
  9. Evet ışte onun için diyorm çok kuvvetli bi dua.dikkatli olun

    YanıtlaSil
  10. peki namaz kilmadan dua etmis ve gerceklestigini gormus olaniniz var mi acaba arkadaslar?

    YanıtlaSil
  11. Bes vakit namazini kilmayanin anne babasini uzenin keyfi oruc tutmayanin allaha isyan edenin haram yiyenin harama bulasanin duasi kabul olur mu Allah askina...dua kalpten olsun gercekten isteyin israr edin ins.olur.once tovbe edeceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu saydiklarini yasayana Allah vwrmez diye nerden biliyorsun ? Allah bilir. Sen kimsin??

      Sil
    2. kimse kimse hakkında kesin hüküm vermemelidir.allah katında kimin daha makbul olduğunu yalnız rabbim bilir.

      Sil
    3. Duanında usullü var Tövbe etmek efendimize salavat Duada ısrarlı olmak ve asla kabul olmadı dememek.

      Sil
  12. Namaz kilmiyan oruc tutmyn niye dua Etsinki etmez tabi. Allah'a inananlar dua eder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış ne olursan ol yine gel diyor ALLAH ın merhametini ölçemezsiniz.

      Sil
  13. Arkadaşım şu kişi bu kişi olsun diye değil de hayırlısı olsun Allahım idye dua etmelisiniz. Çok aşıksanız o kişinin olmasını istiyorsanız da Allahım hayırlıya çevirip nasip et diyeceksiniz.

    YanıtlaSil
  14. Êre Vallah tu rast dibeje veye dibit vesane dua'ş xude ve mezin xastiba.sipasiya dedikim havale zana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wenn Sie in Türkisch zu schreiben kann jeder verstehen.

      Sil
    2. O Kürtçe, siz Almanca yazmışsınız. Ben Türkçe biliyorum. Nasıl olacak şimdi?

      Sil
  15. Gerçekten oluyomu

    YanıtlaSil
  16. Bende birini çok ama çok seviyorum gece yatıyorum savah kalkiyorum hemen aklima o geliyo oda benim gibi olsun istiyorum gercekten dilegimiz gercek oluyomu arkadaslar :)

    YanıtlaSil
  17. ya arkadaşlar ben duayı 3 gündür okuyorum yatsıdan sonra da 12 rekat hacet namazı kılıyorum ne kadar dua ve namaz çeşiti varsa yaptım 3 gün geçti ama olumlu bir gelişme maalesef olmadı lütfen sizde dua edin sevdiğime kavuşayım çokmu ımkansız bir şey istiyorum acaba tüm kalbimle inanarak halis kalple hatta gözyaşı dökerek dua ediyorum bunları sadece bir kişi içinmi yapıyorsun diyeniniz çıkıcak belki ama ben ondan öncede 5 vakit namaz kılan ramazanda orucunu tutan birisiyim

    YanıtlaSil
  18. Sabredeceksn dua.z mutlaka kabul olacaktır allah'a sezlenn allah cvp verir peki nerden bilyon olsa mutlu olacanmi olmycn onuda dusun hayır varsa olsun olmasa bosun gitsin allah hepimizden iyi bilenidr

    YanıtlaSil
  19. Bunu Okudum bunun yaninda kuvvetli celbiye duasinida okudum buna havas deniliyor havas hakkinda bilgisi olan bir kisi aciklarsa sevinirim ters bir etkisi varmi ve işe yararmi celbiye büyümüdür

    YanıtlaSil
  20. merhaba bende dılegım kabul olsun istiyorum 100 defa okuyorum kac gun okuyayım ayrıca namaz kılmadan okusam olur mu inşallah allahım kabul eder DUALARDA BULUSMAK DİLEĞİ İLE ARKADASLAR ALLAH HEPİMİZN DUASINI KABUL ETSIN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  21. Inşallah kabul olur amin

    Inşallah kabul olur amin))


    YanıtlaSil
  22. Bu duayı yalnızca bir gün yapmak yeterli midir yoksa dilek olana kadar her gün mü yapmak gerekir lütfen cevap yazın

    YanıtlaSil
  23. Ben neler yapmadim ki bunuda okudum 3 gun ust uste ama yinede olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 80gundur sabah ve aksam heran yana yana dua ediyorum.ama Rabbim ozellikle o duami henuz vermiyor.Demekki hayirlisi bu..oyuzden 3 gunle sklp birakmayin derim..kalbiniz soguyana kadar dua edin

      Sil
  24. Cidden inanılmaz bir şey

    YanıtlaSil
  25. Namz kılmak şartmı

    YanıtlaSil
  26. Bak arkadaş yemin çok kuvvetli ben okdum dileğim kabul oldu.sadece perşembe günleri sabah namazından hemen sonra yüz defa okuyun allah'a tevekul edin

    YanıtlaSil
  27. Çok seviyorsnz galiba nerelisiniz merak ettim

    YanıtlaSil
  28. Arkadaşlar ben bu duayı şöyle yapmayı düşündüm dileğimi dileyip " Allahım hayırlıya benim için bu dileğimi gerçekleştir, değilsede içimden bu isteği söküp al " çünkü sonuçta bu dilekleri içimize veren de Allah ne dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kabul etsin akilli kardesim benim

      Sil
  29. 3 boyunca okumakmi gerekiyor yoksa 1 gün okumak yeterlimi ? Ne zaman gerçekleşti sizin

    YanıtlaSil
  30. Illa perşembe günü okumak mı gerekiyor bugün okusak olmazmı i

    YanıtlaSil
  31. ben de eşimin sınavı kazanması için okuyacağım. Yıllardır çok emek veriyor ve çok yıprandı. Allah kabul eder inşallah. Namazdan sonra okuyacsm sabah

    YanıtlaSil
  32. 3 gün boyunca okumakmi gerekiyor vr namaz kılmadan olmazmı gercekten oluyormu deniyen var mı

    YanıtlaSil
  33. Arkadaslar bende birisini çok sevdim ve bi hata yaptim beni terk etti ve geri dönmesini çok istiyorum bu dilek duasını bugün sabah namazından sonra okusam olurmu yoksa perşembe mi okumak gerekiyor

    YanıtlaSil
  34. duayı okudum ve ertesi gün kabul oldu 20 yıldır istedğim hayalime kavuştum şükürler olsun Allah sizinkini de kabul etsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duayı hangi günün gecesinde okumuştunuz acaba bir de duayı her bir defa tamamladığımızda besmele çekiyor muyuz?

      Sil
    2. bende okudum hemen gerçekleşti ama geri bitti şimdi tekrarmı okusam çok kararsızım

      Sil
  35. Namaz kılmak mı gerekiyor bn 2 gündür okuyorum olmadı:( ins olur

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar gerçekten gerçek oluyor mu

    YanıtlaSil
  37. Vallahi de bilahi ben okudum ve dularim kabul oldu tabiki perşembe günleri sabah namazından hemen sonra yüz defa okuyun yeter. Yinede iki üç hafta devam etseniz sizin için daha iyi olur mutlaka istediğinizi elde edecek siniz allah'n izniyle

    YanıtlaSil
  38. Çarşamba yı perşembeye bağlayan Sabah'ta mı?

    YanıtlaSil
  39. İnşallah Rabbim kimin ne derdi ne dileği varsa kabul etsin arkadaşlar hayırlısı ile

    YanıtlaSil
  40. Perşembe ve cuma sabahları okuyun.

    YanıtlaSil
  41. Arkadaslar ben ewlenecigim kisiyi tarif edip ve gormemis duymus birini ornek vererek diledim rabbim insallah kabul eder ama yanlis birsey varmi dilegimde ?

    YanıtlaSil
  42. bende okudum bu duayı ama cumartesi günü okunmasını söylüo bu duayı bilen büyüklerimiz. ben okuduğumda birden fazla dilek dilemiştim biri oldu çok şükür ama diğeri henüz olmadı o dileğim için tekrar okuycam Allahım herşeyin hayırlısını versin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaslar 7 sabah namazin pesine okuyun 7 gun boyunca ben de bir cok duada ettim hepsi insallah hayirlisinlan kabul olur hayirsizsa olmasin

      Sil
  43. Arkadaşlar bu dua öğlen namazından sonra olunsa olur mu

    YanıtlaSil
  44. Bu duayı gerçekte ne zaman okumak gerekiyor namz kılmadan olmazmı

    YanıtlaSil
  45. Eğer çok mühim bir veya birden fazla hacetiniz varsa;Cuma gecesi saat 24:00 ten sonra (yani Cumartesine giren gün) Allah icin 4 Rekat Hacet namazi kılın.
    Ve ardından 2001 kere Tevbe suresinin 129. Ayetini okuyun. Okuduğunuzda içinizde ne şüphe, ne fesatlık ,ne de bir kuşku olsun. Hepimiz biliyoruz ki şüphe ile yaklaşılan hiç bir şeyde başarılı olunmaz. O yüzden olacağına inanarak dualarımızı yapmalıyız.

    Tevbe 129.ayeti
    “Bismillahirrahmanirrahim Fe in tevellev fe kul hasbiyallahü la ilahe illa hu aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil aziym” bi sitede böyle yazıo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bi tespit çok inanarak okuyup bir dahada üstünde düşünmemek kesin gözüyle bakmak burda kilit nokta ancak hayırlısını istemek ve tevekkül çok önemli

      Sil
  46. tabi bu sitede uzun olarak yazıo dua bence de böyle uzun olarak okumalıyız

    YanıtlaSil
  47. Ama ben namaz kılamıyorum rhtszlgmdan dolayı duam kabul olmazmı

    YanıtlaSil
  48. dualarımızın, dileklerimizin kabul olup olmayacağını Allahtan başka kimse bilemez. bizler okuyalım Allah dua eden elleri geri çevirmez.

    YanıtlaSil
  49. musti arkadaşlar bu duayı namaz kılmadan okuyupta dileği kabul olan varmı lütfen cvp

    YanıtlaSil
  50. bende bu gece okuyacağım inşallah. Bazı arkadaşlarımız namaz kılmadan kabul olan var mı demiş. En önemlisi Allah'a kalpten inanmak ve duamızın gerçekleşip gerçekleşmeyeceğine dair ikilemde olmayıp kalben duamıza bağlanıp samimi olmaktır. Nitekim kalp dilin aynasıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gece okuyacağım demişsiniz acaba başladınız mı o gün ? Ne durumdasınız ?

      Sil
  51. ben de istiyor okumak

    YanıtlaSil
  52. çok büyük dertlerim var kimsenin aklının alamayacağı kadar çok bişi srcam birinin ölümünü istemek sizce ama o kişi bana neler neler yaptı ltfn cevap yazn :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin derdi mutlaka kendine göre büyüktür ama şuanda gözlerinin önünde evlatları katledilen insanlar var.

      Bunları fetva yönü için yazmıyorum, ölümü istemek iyi değil.

      "Sizden hiç kimse maruz kaldığı bir zarar sebebiyle, ölümü temenni etmesin. Mutlaka onu yapmak mecburiyeti hissederse, bari şöyle söylesin: 'Rabbim! Hakkımda hayat hayırlı ise, yaşat. Ölüm hayırlı ise canımı al.' " (Buhari, Merda, 19)

      Başkası için ölüm değil de "Allahım bu kişiyi Sana havale ediyorum, Sen herşeyi bilensin şüphesiz zerre kadar haksızlık yapmazsın" denmeli.

      Dinimizde beddua vardır, zulüm gören kafir bile olsa mazlumun (bed-) duası ile Allah arasında perde yoktur. Onun için o kişinin ölmesini istemektense en iyi Allah'a havale etmek diye düşünüyorum.

      Bu dünyada olmasa bile ahirette kimsenin yaptığı yanına kalmayacak .

      Mahmud Efendi Hazretleri (ks) ne güzel söylemiş;

      "Ahiret olmasa şimdi çatlardım"

      Yani bu dünya bir imtihan dünyası. Allahu Teala buyuruyor ki:


      Her nefis ölümü tadacaktır. Sizi bir imtihan olarak kötülük ve iyilikle deneyeceğiz. Hepiniz de sonunda bize döndürüleceksiniz.(21:35)

      İnsanlar, imtihandan geçirilmeden, sadece "İman ettik" demeleriyle bırakılıvereceklerini mi sandılar?(29:2)

      Rabbim, zulüm gören Müslüman kardeşlerimizi de derdi olan herkesi de Sabırla rızıklandırsın. Amin.

      Selametle...




      Sil
  53. Hangi gün okumak gerekiyor ben 3 gün okudum olmadı tekrar okucam ins olur

    YanıtlaSil
  54. Perşembe günleri sabah namazın dan sora oku faydasını goreceksn ama lütfen kötü işler için okumayın ha birisini öldüemek için yada ilki bu iş olsu allah'n önce hayirlisni isteyin

    YanıtlaSil
  55. allah dileklerimizi hemen kabul eylesin inş. :D

    YanıtlaSil
  56. Abdestsiz de okunabilir mi acaba

    YanıtlaSil
  57. Kesinlikle abdest siz olmaz çünkü allah'n huzru na gidip yalvaracn

    YanıtlaSil
  58. arkadaslar hayirli bi kismet hayirli bir talip icin okuyacam olurmu yada belli birinimi demeliyim.

    YanıtlaSil
  59. ne olur banada yardim edin 1 gùn okuyacam yada gùn sayisi varimi .

    YanıtlaSil
  60. allah hepinizim duasini kabul etsin insallah .banada dua edin ne olur cok magdur bi durumdayim. 40 yasina geldim hala bekarim ve artik kendi evimde siginti gibiyim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla, Allah sana inşallah gönlündeki gibi bir yuva nasip eder inşallah hayırlı bir şekilde. Senin bu yorumunu biriki hafta önce görmüştüm o günden beri her namazımdan sonra senin için de dua ediyorum rabbim kabul etsin inşallah..:)

      Sil
  61. Aralıksız mı okunuyor 1 gün okuyup1 gün ara verilir mi ?

    YanıtlaSil
  62. Ne kadar süre okumamız lazım.. gerçekleşene kadar mı ?

    YanıtlaSil
  63. 7gün diye biliyorum

    YanıtlaSil
  64. 7 gün boyunca 100 defa okuduktan sonra mı kabul oldu sizinki yoksa 1 gün okumak yeterli mi

    YanıtlaSil
  65. Ben üç hafta üst üst okudum perşembe günü sabah namazin dan sonra çok güzel haberler aldım kaç gün sonra sevdiğime kavuştum çok mutluym bu mübarek ayeti bu siteye paylaşan'a allah razı olsun sen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlemizden razi olsun ve herkesin Dualari Kabul olsun insallah...

      Sil
  66. Ben bugün başladım daha önce de onu dua ile kazanmıştim ama sonra kaybettim ve defalarca dua ettim şimdide bu duaya başladım kadir gecesinde bulduğum için mutluyum da az önce namazını kaldım 100 tane okudum kıbleye dönüp kabul olana kadar okucam inslh kabul olur hem benimki nemde gerçekten isteyenlerin ki.

    YanıtlaSil
  67. Rabbim dualarımız kabul etsin inşallah bende canı gönülden istiyorm Rabbim ol derse olur ondan ol demesini diliyorum. Şu mübarek günde bana da amin diyin dostlar duam kabul olsun tez vakitte. Sizinde kabul olsun amin ya Allah ya Hadi ya Settar ya Fettah.

    YanıtlaSil
  68. yarabbim benim duamida kabul etsin. sizdende bir amin bekliyorum

    YanıtlaSil
  69. ınşallah seninde duan kabul olur Amin

    YanıtlaSil
  70. 4444 salavatına başlamak istiyorum bunun hakkında bana ayrıntılı bilgi verir misiniz Allah razı olsun amin ecmain

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua gercekten cok etkili, ipten adam alir bu 4444 Salat-i Tefriciye...

      Baslamadan önce abdest alip kibleye yönelerek 100 Estagfirullah dedikten sonra okumaya baslanabilir. Kitaplarda 7-21-27-100 sayilari verilmis. Her 100 de bir dilek de tutulabilir (ben her dilegim icin 100 okudum ve hepsi oldu elhamdülillah)

      100 defa okuyarak veya 1000 defa ya da datitilarak 4444 tamamlanir. Tek bir hacet icin 4444 de olur. Kitabi bulursam sitede paylasirim insaallah...

      Rabbim herkesin gönlündekini versin... Hayirli Bayramlar

      Sil
  71. biliyorum konu farklı ama lütfen çok ihtiyacım var :)(

    YanıtlaSil
  72. malesef ben bir fayda göremedim. sabah namazları ardından belirtilen miktarda okudum. olmayınca olmuyor.

    YanıtlaSil
  73. Ya arkadasimin bir sevdigi var ve onu okuduk uc gun icinde kabull oldu en fazla bir hafta once sevgili sonra da kari koca oldar vee cok mutlular sukur

    YanıtlaSil
  74. Qismetse oluyor..Amma qismet deyilse olmuyor

    YanıtlaSil
  75. Ben okudum olmadı :( tekrar denicem

    YanıtlaSil
  76. Umutsuzluk şeytandan, ümit ise Allah'tandır.. Ümidinizi yitirmeyen, olmadı demeyin ... Allah "Ol" dese olur.. Kalpler Allah ın elindedir ve içindekini bilir ...

    YanıtlaSil
  77. Çocuk olsun istiyorum...

    YanıtlaSil
  78. Bebeğim olmuyor arkadaşlar.uç yıl oldu.bana da dua edin nolur😞

    YanıtlaSil
  79. 4444 OLAN DUA SELATİ TEFRİCİYE DENENMİS BİR DUA OKUMA ŞEKLİNİ İNTERNETTEN BULABİLİRSİNİZ ALLAH HEPİNİZİN DUALARİNİ KABUL ETSİN

    YanıtlaSil
  80. Slm arkadaslar benimde bir dileyim var esimden ayrildim simdi geri barismak istiyorum esimi seviyorum oda beni seviyor ama ailelerimiz cok karsi cok olay oldu hakklilarda belki ama kalbime söz geciremuyorum bir kez ailemi ezip gectim ikinci kezde aynisini yapmak istemiyorum hersey güzellikle olsun istiyorum allah rizasi icin benim icinde dua edin cok caresiz hissediyorum

    YanıtlaSil
  81. Allah herkese gönlündeki nasip eder hayırlı bir şekilde inşallah, birbirimize dua edelim bu şekilde dualarımız makbul olur inşallah.

    YanıtlaSil
  82. ben 12 yaşındayım acaba namaz kılmadan 100 defa okusam kabul olur mu ?

    YanıtlaSil
  83. ben de 12 yaşındayım fakat elhamdulillah namazla aram ii elhamdulillah çok şükür

    YanıtlaSil
  84. fekacin mehmet hakkında ne düşünrsnz arkadaş srdu bende srm diidim tehlikeli mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hicbir fikrim yok acikcasi, ama internete bakinca Cinle ilgili birsey oldugunu anladim, aman derim musallat olur filan...

      Allah bana benim isimlerimle dua edin buyurmustur.
      “En güzel isimler (esmâ-i hüsnâ) Allâh’a âittir. O hâlde bu isimlerle O’na duâ edin!” (A’raf, 180)

      Evliyaullah da Allah´in isimleri, Resulünün dualariyla binbir derleme yapmis onlardan okumak varken...

      Sonucta yaradan ancak Allah! Araci olacaksa O´nun Peygamberleri, dostlari olmali...(bence...)

      Sil
    2. Ayy ben simdi cok korkyorum :( ben yani gunah mi isledim? :( Allah beni affetsin :"(

      Sil
  85. cevaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap son 2 yazı

    YanıtlaSil
  86. Bu duayi okudum ben vaydasini daha goremedim. Inshallah duam kabul olur. Arkadaslar duaniz benimle olsun. Herkezin duasini bekliyorum!

    YanıtlaSil
  87. kaç gün okudun geniş kapsamlı bilgi ver allah duanı kabul etsin amin ecmailn...........

    YanıtlaSil
  88. allah istemediği bir şeyi kuluna dua ettirmezmis olana kadar dua edin acele etmeyin

    YanıtlaSil
  89. ben 12 yaşındayım abim bir kursa gidiyor hafızlık okuma şansı var ona bağlı bende gitmek istiyorum ama ailem izin vermiyor bn bnn için dua ediyorum ben de hafızlık okumak istiyorummmm :(

    YanıtlaSil
  90. Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Evet oluyomus ben persembe gecesi sabah namazindan sonra yaptim yani bugun 6 gun oldu yapali bir sey olmadi daha sonra baktim arastrdm bazi yerlerde 7 gin yapilmali diyo dun gece yne basladim 7 gun ust uste yapcam yani 6 gun daha yapcam ama ilk yaptgm sayiliyomu ara verdgm icin sayilmiyo bence eger sayilmiyosa 7 gun ust uste yapcam dun gece basladm 6 gece daha yapcam ama bilmiyorum bu konuda bilgisi oln yardim edebilirmi lutfen bilgilendlrln beni

      Sil
  91. Arkadaşlar bu duayı uzunca zamandır araştırdım.Allahu Teala bu esmaları geri çevirmiyor hakkında hayırsızda olsun birşey hürmetine bu duayı kabul ediyor.Belki içinde geçen bir ayet hürmetine veya bir esma!..Tabi bu duayı okuyanların yüzde 90'ı arapça bilmiyor sanırım.Çünkü latince de ferdün ismi geçerken,hiçbir kaynakta hatta bu sayfadaki arapçasında dahi ferdun yazmıyor.Dedidodu gibi herkes kopyala yapıştırmış.Bu cemaat dahi boyle yapmış çok üzüldüm ve hala düzeltme yapılmamış.İnsanlar oturup okuyor zaman harcıyor.Daha konu uzun.Şimdilik yeterli sanırım.Tecrübelerinizi dinlemek isterim.Selamun aleykum...

    YanıtlaSil
  92. Arkadaşlar yukarda yazdığım üzere bunu iyice araştıran ve doğrusunu bulandan dinlemek isterim.10 çesit evrad-ı kudsiyye,7 çeşit hizbu'l bahr duası ve diğerleri var piyasada.Gavs gibi kaynıyor ortalık.Doğru tektir.Sizlere tavsiyem Kur'an öğrenip okuyun.Orda herşey vardır.Duaların en kralını Peygamberler yapmıştır.Efendimiz'in sahih dualar ve salevat ile meşgul olun.Riyakarda olsanız,yalancıda ne olursanız olun tek kesin kabul olan dua Salevat-ı Şerife'dir.Her Günahı affettiren tek nemazda tesbih nemazıdır.
    Önerileriniz olumlu veya olumsuz görüşlerinizi belirtebilirsiniz.Vesselam...
    fakihahmed@hotmail.com
    Şimdi size sahih bir hadis yazalım da biraz düşünün...

    Taccul Müzekkirin de;

    Ubey Bin Kaab (r.a.) dan rivayet edilir:

    Bir kimse Resulullah (aleyhis selam) a sordu:

    -“Ya Resulullah (Sallallahu aleyhi ve sellem) Ben her gün çok dualar okurum, zikr ederim. Şimdi Salavat okumanın faziletini de işittim. Bundan sonra okuduklarımın üçte birinde hazretinize salavat okuyup geri kalan zamanda diğer dualarımı yapacağım.”

    Resulullah (a.s.v.):

    -“Salavatı fazla yaparsan daha iyidir.” Buyurdu.

    O kimse:

    -“Yarısını sana salavat okuyayım.”dedi.

    Resulullah (a.s.v.) buyurdu:

    -“Fazla yaparsan daha da faidelidir.”

    O kimse:

    -“Ya Resulullah (a.s.v.) üçte ikisinde sana salavat okuyup, üçte birinde başka dualar yapayım.” Dedi.

    Hazreti Resulullah (a.s.v.) buyurdu:

    -“Caizdir. Fakat fazla yapmak sana daha güzeldir.”

    O kimse:

    -“Hepsini sana salavat okuyayım.”dedi.

    Hazreti Resulullah (a.s.v.) buyurdu:

    -“Böyle yaparsan, ne dilersen dile o olur. Günahların afv olunur ve kötülüklerin iyiliğe çevrilir.”

    YanıtlaSil
  93. arkadaslar bos islerle ugrasmayın once calısın mucadele edin sonra dua edin allaha yonelin kuru kuruya herseyi allahdan beklemeyin allah tembel kulunu sevmez eger sadece dualarla hersey olsaydı dunyada aclık ve sefalet icinde 1 tek musluman olmaz hepside bolluk ve ferah icinde olurdu ayrıca bende bu duayı okudum ama olmadı allah sahittir

    YanıtlaSil
  94. ben aklıma geldikce okuyorum olur mu

    YanıtlaSil
  95. Allahım izniyle bu sabah bir iki saat sonra okuyacağım inşallah hepimizin duası kabul olur Rabbim geri çevirmez umutsuzluğa kapılmamak lazım inanıyorum kabul olacak çok heyecanlıyım namazımı kılmak için bekliyorum

    YanıtlaSil
  96. Arkadaşlar bu dua gerçekten çok faziletli bir duadır.Bir çok kez denenmiş ve fayda görülmüştür tarafımdan ancak bu dua yı harekete geçirmenin en önemli yolu istekleriniz sizinmi yoksa nefsinizinmi bunu bilin ona göre Allahımızdan isteyin..

    YanıtlaSil
  97. TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜN BİR DUA ÇOK DEFA DENEDİM OLMADI BİLİNMESİ GEREKEN ŞU YÜCE RABBİM GALUBELADA İNSANA NE YAZDI İSE O OLUYOR BENİN İSTEDİĞİM OLMADI ÇÜNKÜ RABBİM YAZMAMIŞ YANİ DUA İLE OLACAK BİR ŞEY YOK RABBİM YAZINCA OLUYOR O SÜLEYMAN DENEN KİŞİDE SANKİ HAŞA ALLAH GİBİ KESİN OLACAK DİYE ALLAH ADINA KARAR VERMİŞ ÇOK YAZIK BİRDE VELİ KUL DİYE TAKDİM EDİLMİŞ BİLİNMESİ GEREKEN RABBİM YAZDI İSE HİÇ BİRŞEY ENGEL DEĞİL HİÇ BİRŞEYEDE GEREK YOK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu dusuncende hata var..peygamberimiz(sav) dua muminin silahidir diyor.ayette Allah duaniz olmasa size neden kiymet vereyim diyor.dua dilektir temmennidir esenliktir.belaya gelecek kalkandir.nerrden blysunki canini daha fazla yakacak bir haber bir olay veya kaza senin su ettigin duayla onlenmedi..nereden biliyosun?Rabbinsu ettigin duayla senin aslnda kismetinde olmayan bir guzelligi su dua hurmetine sana yoneltmedi.Kul Rabbini imtihan edemez(Hz.Ali) sen oduayi acaba Rabbim duami kabul edecek mi etmeyecek mi diye okumussun..en basinda yanlis yapmissin kardesim..Allahin kaderinden yine Allaha siginip dua ediceksin.Kaderi ancak DUA degistirir(hz .Peygamber sav.)

      Sil
    2. HAKLISN KARDEŞİM DE YÜCE RABBİM DERKİ KURANI KERİMİNDE YARATILAN VE YARATILACAK OLAN HİÇ BİRŞEY YOKTURKİ BU BÜYÜK KİTABA YAZILI OLMASIN MANASINDA BİR AYET VAR ŞİMDİ KESİN YAZILI OLAN BİRŞEY ŞÖYLE DEĞİŞİYOR DOĞRU DUA İLE AMA BİZ DUAMIZI O BÜYÜK KİTABA YARATILDIĞIMIZDA YAZDIRDIK YİNE RABBİM YAZDI BİZ OLUR DEDİK ŞİMDİDE VAKTİ SATİ GELİNCE OLUYOR YANİ BİR HAZIR BİR DÜZEN VAR BAK BU YAZIYI BİLE YAZACAĞIM YAZILI OLMAYIŞ SEBEBİDE YÜCE RABBİMİN BUNU BANA EZELDE TAKDİR ETMEYİŞ OLMASI YANİ BİZ DUA ETMİYORUZ VAKTİ SAATİ GELİNCE RABBİMİN İSTEĞİNİ YERİNE GETİRİYORUZ

      Sil
  98. pardonda mademki yazılı ve değişmeyecek neden dua edip istiyoruz_?? anlam veremiyorum aklı başında biride anlam veremez.. bence dualarla birşeyler değişir...

    YanıtlaSil
  99. Arkadaşlar biz nasıl ki birinin imamını kurtaralım diye uğraşıyorsak başkalarıda sürekli bunun tersini istiyor bunu iyi bilin.Gerçek olan şudurki "Deki; Eğer duanız olmasa Rabbimin katında ne ehemmiyetiniz var."
    (Furkan suresi 77.Ayet)

    "Rabbimiz buyurduki: Bana dua edin size cevap vereyim."
    (Mü'min suresi 60. Ayet)

    dua etmeye devam edin nasıl olursa olsun siz insanların yaptım olmadı demesine bakmayın yaptı ama nasıl bir ağız dil kalp ile yaptı.
    İmam-ı Rabbani(K.S) buyurmuştur:

    Arkadaş senin vazifen sadece dua yapmaktır
    Kabulünü düşünmek sana kalmamıştır..

    YanıtlaSil
  100. Rabim hepinizin dileklerni kabul etsin benimkinide benim icinde duva edin arkadaslar

    YanıtlaSil
  101. Bende baslamak isdiyorum nasil baslayim persebe sabahi deyilmi arkadaslar

    YanıtlaSil
  102. ben çalıştığım kurumda haksız yere başka bir ile tayinim çıktı tekrar ailemin yanına gitmek istiyorum tayinimin tekrar çıkması için okumaya başladım bakalım nolacak sonuçları buraya yazarım ama ben olacağına kalpten inanıyorum

    YanıtlaSil
  103. merhaba, 29 temmuzda okudum olmadı yazmıştım ama dileğim 31 temmuzda gerçekleşti fakat sevincim uzun sürmedi malesef 15 gün içinde herşey daha kötü oldu, duayı aynı dilek için tekrar okudum yine gerçekleşti fakat bukez daha azap verici bişekilde sonuçlandı. Dileğimin gerçekleşmesini çok arzu ediyorum fakat sonu başından daha kötü oluyor, hayırlısıyla olsun diyorum ama olmamaması belliki daha iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü oldu derken ne demek istedin.duan kabul olmuş kötü tarafı nedir acıklayabilirsen bizlerde ona göre dua ile ilgili bilgilenebiliriz

      Sil
  104. peki bu duayı bi kaç kere okuyabilirmiyim bir iki gün sonra başka bi dilek için ?

    YanıtlaSil
  105. hayırlı akşamlar kabul olmasını çok istediğim bi duam var.duamın kabul olması için her gün yasin okuyorum şeyh abdurrahman sami hazretleinn dilek duasını okuyorum her gün 12.000 vedud ismini okuyorum onun kalbine benm sevgimi koyması için.her gün 3 zilzal 11 inşirah 11 fil 11 salavat 786 bismillahahirrahmanirrahim okuyorum her Cuma 1000 ya ALLAH 1000 YA VELİYYÜ YA ALLAH 200 LA İLAHE İLLALAHUL MELİKÜL HAKKUL MÜBİN OKUYORUM her hafta ayetel kürsi formülünü okuyorum her hafta 70.000 kelime tevhid okuyorum her arefe günü 1000 ihlas okuyorum.yani anlayacağınız duyduğm herşeyi okuyorum bu dua yıda okuyacağım şimdiye kadar kabul olmadı dua inşallah olur da buraya yazar sevincimi siznle paylaşırım.inşallah sizinde dualarınız hayırlısyla kabul olur.lütfen sizde bana dua edin

    YanıtlaSil
  106. bu duayı yaptım sadece 1 kere çok sürmedi hemen gerçeklerşti hayırlısıysa olsun die çok yalvardım ve tekrar ayrıldık çünkü hiç mutlu olamadık gidenin arkasından dua yapacağımıza allah hayırlısını karşımıza çıkarsın die dua edelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serap hangi gun yaptin ve besmeleyi herbirinin basindami cektin

      Sil
    2. serap, dua okuyorsunuz sevdiğiniz için ama helal/haram konusuna riayet ediyor musunuz?flört etmek günah..

      Sil
  107. Serap hangi gun yaptin ?? Birde herbirinin basinda besmele cekilecekmi yoksa tek besmelemi

    YanıtlaSil
  108. eğer benim duam kabul olursa subat atamasında en az sınıf öğretmenliği 3500 kontejan alaacaakk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugun çarşamba bu duaya bugun başliyorum ve 7 gun araliksiz devam edicem dilegim kabul oldugu andada burda bu yazimin altina yazicam rabbim dilegi istegi olan herkesin duasini kabul etsin inş

      Sil
  109. Namaz kılmadan okusam dileğim olur mu diyen zihniyetlerle, duayı okudum sevgilime kavuştum diyen zihniyetler, bu mudur sizin İslamiyet anlayışınız. Allah hidayet versin. 5 vakit namazı emir buyurmuş bir Allah var dua ettiğinde cevap veren hala kılmasam olur mu diye söz edersin be cahil. gözün bile zinasından sakınmamız emredilirken sevgiliye kavuşmak için Alla'ı alet etmek nedir be densiz. Kendinize gelin. Dinimizi doğru öğrenmek için Allah'tan önce ilim isteyin.!! sizin gibiler yüzünden insanlar dinden uzaklaşıyor. Örnek olun örnek.!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kardeşlerim duanızı edin fakat Allah'a dönüp Rabbim kalbimden geçeni dilimin döktüğünü değil hakkımda hayırlı olanı ver hakkımda neyin hayırlı olduğunu sen bilirsin diye dua edin... Ya ettiğiniz dua sizin için hayırsızsa..

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. İnsanlara kızabilir, sinirlenebilirsin fakat ayıbını yüzüne vurmamaktır sünnet. Kim ki bir kişiyi kınar, kınadığı başına gelmeden ölmez. Ben ne insanlar gördüm dergaha girip çıkmayan 5 vakit namazını kılan zikri dilinden bırakmayan, mürşide bağlı olup ders çekekipte sonra haşa Allah'a şirk koşan. Ayıplama kardeşim ayıpladın madem insanı yerin dibine sokacak kelimeler etme... Namazı kılanında kılmayanında işi Yaradanla ancak o kuluna hesap sorar. Yaradanın merhametinden sual olunmazken sana mı kaldı Allah ile kulun arasına girmek. İşte dediğin gibi insanlar böyleleri yüzünden değil sizin gibi insanı bir kaşık suda boğacak kimseler yüzünden islamdan uzaklaşıyor. Bir hristiyana, yahudiye, budiste, ateiste sen dinsizsin dersen o da sana aynısını der ancak ona iyilikle tatlı dille islamı sünneti Muhammed Mustafa (sav) i Rabb'i anlatırsan iyilik etmiş islama hizmet etmiş olursun anlar anlamaz ona kalmış ama ben bir hristiyana şu kıt başım açık halimle islamı anlatıp ona sevdirdiysem demek ki çok zor değilmiş. Müslüman olmayan birine misal bir hristiyana geçip ' ee kardeşim sen Allah' a inanıyosun ama peygambere inanmıyosun hz. İsa'nın haşa Allah'ın oğlu olduğuna inanıyosun şirk koşuyosun ' dersen tıpkı senin ona ön yargılı yaklaştığın gibi o da sana öyle yaklaşır itici olursun. Ancak ona neden müslüman olduğunu aslında ikinizinde Allah' a inandığınızı fakat inanış tarzınızın farklı olduğunu açıp kuranı kerimden ayetler okuyarak (tabi ki cehennemden kafirden değil. Yumuşak cenneti Allah'ı peygamberi anlatan ayetleri) anlatırsan kalbinde bir ışık yakarsın merak uyandırırsın merak eder ettikçe sorar kalbi nurlanmaya Allah'a yakınlığı hisseder çünkü kul Rabbine yaklaştıkça Allah'ta ona yaklaşır kalbinde ufacık bir ışık yansa Rabbim bin kat daha çok yaklaşır sözcükleri kulağına tatlı kılar sevgisini yüreğine koyar. Yeter ki Rabb'i anlatmayı bil.

      Sil
    4. İnsanlara kızabilir, sinirlenebilirsin fakat ayıbını yüzüne vurmamaktır sünnet. Kim ki bir kişiyi kınar, kınadığı başına gelmeden ölmez. Ben ne insanlar gördüm dergaha girip çıkmayan 5 vakit namazını kılan zikri dilinden bırakmayan, mürşide bağlı olup ders çekekipte sonra haşa Allah'a şirk koşan. Ayıplama kardeşim ayıpladın madem insanı yerin dibine sokacak kelimeler etme... Namazı kılanında kılmayanında işi Yaradanla ancak o kuluna hesap sorar. Yaradanın merhametinden sual olunmazken sana mı kaldı Allah ile kulun arasına girmek. İşte dediğin gibi insanlar böyleleri yüzünden değil sizin gibi insanı bir kaşık suda boğacak kimseler yüzünden islamdan uzaklaşıyor. Bir hristiyana, yahudiye, budiste, ateiste sen dinsizsin dersen o da sana aynısını der ancak ona iyilikle tatlı dille islamı sünneti Muhammed Mustafa (sav) i Rabb'i anlatırsan iyilik etmiş islama hizmet etmiş olursun anlar anlamaz ona kalmış ama ben bir hristiyana şu kıt başım açık halimle islamı anlatıp ona sevdirdiysem demek ki çok zor değilmiş. Müslüman olmayan birine misal bir hristiyana geçip ' ee kardeşim sen Allah' a inanıyosun ama peygambere inanmıyosun hz. İsa'nın haşa Allah'ın oğlu olduğuna inanıyosun şirk koşuyosun ' dersen tıpkı senin ona ön yargılı yaklaştığın gibi o da sana öyle yaklaşır itici olursun. Ancak ona neden müslüman olduğunu aslında ikinizinde Allah' a inandığınızı fakat inanış tarzınızın farklı olduğunu açıp kuranı kerimden ayetler okuyarak (tabi ki cehennemden kafirden değil. Yumuşak cenneti Allah'ı peygamberi anlatan ayetleri) anlatırsan kalbinde bir ışık yakarsın merak uyandırırsın merak eder ettikçe sorar kalbi nurlanmaya Allah'a yakınlığı hisseder çünkü kul Rabbine yaklaştıkça Allah'ta ona yaklaşır kalbinde ufacık bir ışık yansa Rabbim bin kat daha çok yaklaşır sözcükleri kulağına tatlı kılar sevgisini yüreğine koyar. Yeter ki Rabb'i anlatmayı bil.

      Sil
    5. ...Ancak ona neden müslüman olduğunu aslında ikinizinde Allah' a inandığınızı fakat inanış tarzınızın farklı olduğunu açıp ...

      Yazinizda burayı yazmissiniz daha devam ediyor ama hristiyan musluman deil ki ona musluman oldugunu soyleyelim biraz dikkat lutfen

      Sil
  110. bende okuyacağım rabbim inş kabul eder

    YanıtlaSil
  111. Arkadaşlar doktorun biri hayatımı mahvetti 19 yaşındayım tıp kazandım okuyamadım sağlık sorunlarım yüzünden sağlığımı bozdu doktor 3 yıldır kıvranıyorum Allah rızası için dua eder misiniz ćok canım yanıyor

    YanıtlaSil
  112. namazdan sonra ve normal zamanda denileni yaptım ancak bana bir etkisi olmadı.inşallah diğer dua eden arkadaşlara vesile olmuştur.

    YanıtlaSil
  113. Cuma sabahında okunması daha isabetli olacaktır diye düşünüyorum. Çünkü Cuma, üzerine güneşin doğduğu en hayırlı gündür.

    YanıtlaSil
  114. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  115. ANLAMI NE BU DUANIN???

    YanıtlaSil
  116. selamun aleykum
    arkadaşlar herkesin kendine göre derdi var.benim yaptığım hatadan dolayı yaklaşık 1 trilyon borcum var.haşa sıkıntımı dile getirmek için değil paylaşmak için yazıyorum.tanımadığın insana anlatmak daha kolay.züldüğüm şey benim yüzümden başkaları mağdur oluyor çok dua ediyorum uğraşıyorum ama işin içinden çıkamıyorum.ne olur dua edin birbirimize dua edelim.Allah herkesin ve benim sıkıntılarımız için çıkış kapısı açsın inşallah .amiin

    YanıtlaSil
  117. Ben sözlümle bir hata ettim zinaya gittim şimdi ailesi öğrendi ve beni istemiyor ama herşey için çok geç ben artık kız değilim dua etmeye başladım çoktan Rabbim büyük günah işlediğim için benim duamı da kabul eder mi nolur arkadaşlae bana sa yardım edin Allah rızası için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana dua edicem kardeşim allah gönlüne göre versin inşallah.sen de bana dua et lütfen bende eşimden ayrılıyorum çok çaresizim

      Sil
  118. Allah tüm dualarımızı Hayırlısı ile kabul eder insallah. Lakin isterken Allah'tan O'nun rızasınıda isteyin arkadaslar. Her isimizi ve ibadetimizi Allah rizasi icin yapmıyormuyuz ? Evet. Allahim sen bizlerden razı ol Ya Rabbim. Ayrica bir birimize de dua edelim. Daha makbüldür.
    Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.Amin.
    Selamun Aleyküm...

    YanıtlaSil
  119. eşimle bosanıyoruz ama onu seviyorum. 4 gün sonra mahkeme var. eşim beni sevmiyor benden bıktığını söyledi benle oynadı :( ailemde kendimi yük gibi hissediyorum işsizim çok bunaldım rabbim nolur yardım et o kadar çaresizim ki :( bin bir umutla baba evinden çıkıp yıkılan hayallerle bu eve geri dönmek çok acı:( yalvarırım allahım nolur yardım et:( nolursunuz sizlerde dua edin çok çaresizim :( annem babam kardeşim hasta bir kardeşimi de kaybettim :( eşimlede böyle olduk dünyanın tüm yükü omuzlarımda kalkamıyorum hergün biraz daha ölüyorum bu can bu bedene fazla geliyor dayanamıyorum :(

    YanıtlaSil
  120. Ben sevgilimle 2 sene boyunca aşkla çıktım,kavgalarımız oldu ama asla aşkımız bitmedi,ne zaman sevgilimin annesi vefat etti kız şoka girdi,1 ay geçmeden benden sogudugunu aşkının bittiğini söyledi.Şu an çok kötüyüm anlam veremiyorum,duayı okuyacağım ALLAH kabul eder ve nasip ederse sonucu gelip tekrar yazarım.Benim içinde dua edin.

    YanıtlaSil
  121. Bu duayı okusam olmayan hiç birşey olmadı. Yani neye niyet okuduysam istediğim saatte okudum her zaman oldu en imkansız dediklerim bile oldu. Allah dualarımızı kabul etsin...

    YanıtlaSil
  122. Bu duayı okusam olmayan hiç birşey olmadı. Yani neye niyet okuduysam istediğim saatte okudum her zaman oldu en imkansız dediklerim bile oldu. Allah dualarımızı kabul etsin...

    YanıtlaSil
  123. Duanın ayı,günü,saati olmaz. Dua vakitlere ve şartlar göre okunmaz. Dua zamanın her diliminde okunabilir. Allah'u teala ya duanızı türkçe yapın. Yüce allah bize şah damarımızdan yakındır. Boş yere figüranlık yapmayın. Allah teala şüphesiz her lisanı işiten ve yaratandır. Allah teala sizlerin söylemek isteyipte soyleyemedigiz içinizdeki gizli kalmıșlarida bilendir. Samimiyetten kasıt budur. Bu sizlerin arapça okumanizi istemiyorum anlamına gelmez. Allah teala en basit duanızı kabul eder ve bu bilgi onun katındadır. Haşa şu duayı 100 kere okuyun duanız kabul edilecektir veya edilmeyecektir demek ne demek? Bir kere kalbinizin ve zihninizin sesi ile yüce allah teala ile konuşun. Allah teala dualarınızda lisan gőzetmez.dinimiz kolaylıklar dinidir.

    YanıtlaSil
  124. Benim ikinci evliliğim ama hep şiddet görüyorum eşimden kızımı bile terkettim mecburiyetten rabbime sığınıyorum ona havale ediyorum gücüm Yok rabnime sığınıyorum inş duamı kabul eder bu cümleleri yazarken bile ağlıyorum nolur bana dua edin bundan kurtulayım allah hepinizden razı olsun

    YanıtlaSil
  125. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  126. Allahim hepinizin duasini Kabul eylesin insallah...

    YanıtlaSil
  127. Ben 3 bucuk senedir cocuk hasretiyle yanip tutusuyorum hamile kalamiyorum 1 kere kaldim o da karnimda kalbi durdu... cok dua ettim cok yalvardim sizlerden de dua istiyorum cok zccaresizim...

    YanıtlaSil
  128. Birtek ben mi olumsuz bşiyy yaşadım ki..duayı üç gün sabah namazında okudum,üçüncü gün sabah yine namaz kılıp duayı okuduktan sonra uyudum,rüyam aşırı derecede kasvetliydi,deprem olmuş kocaman bina yıkılmamış ama yan yatmış içinde ölüler var gördüm sonra biri sırtıma çöküp kulağıma eğiliyor kendimi uyandırmaya çalışıyorum ağzım dilim tutuluyor.okadar korktum ki uyandığımda ayaklarım titriyordu birdaha uyumadım korkumdan kendimi uyanık tutmaya çalıştım.brdaha cesaret edip yapabileceğimi sanmıyorum hatta şimdi siliyorum kaydettiğim yerden.ben namadan sonra kuranımı okur dileğşmi dilerim bundan sonra...

    YanıtlaSil
  129. Esselamu aleykum. Yorum yazan arkadaslar, cogunuzun sorunlarini, dertlerini okudum. Buraya belki yorum yapmayan ve dertleri cok buyuk olan insanlar da vardir, eminim. Inanin okudukca kendi derdime degil sizlere uzulmeye basladim. Ne umutlarlar yitirilmis, ne hayaller kirilmis, yuvalar yikilmis, cocuklar ortada kalmis ya da baska bir dert... nefislerimiz bize hukmetmis olmali ki; kendi derdimizi en buyuk dertmis gibi goruyoruz. Yuce Allah baslangic ve son diye iki onemli olgu yaratmis. Dayanin kardeslerim, bir gun olecegiz. Dilekleriniz olmuyorsa, korkulariniz sizi yiyip bitiriyorsa umursamamaya calisin. Olecegiz ve mutlu olacagiz. Yormayin kendinizi, bunaltmayin, inanin degmez. En buyuk Ask ilahi Asktir. Unutmayin. Bir kadina ya da bir adana asik olabiliriniz, bir eve, bir arabaya sahip olmak isteyebilirsiniz nornal karsilarim... cunku cogumuz boyleyiz. Hic dusundunuz mu tum bunlari yaratana asik olmayi? Hic dusundunuz mu, venuste degil de yasam olan dunyayi? Hic dusundunuz mu, Allah'in urememizi, cogalmamizi, dunya duzenini kurmamizi istedigini? Algoritma muthis... yaratiyor ve madde maddeyi doguruyor... ISTE ASK BUDUR. ALLAHIN TUM GUZELLIMLERI YARATMIS OLMASIDIR ASK. Seni kim tehdit ediyor? Onu da Allah yaratti... Allah'i zikredin... Her seyde, heryerde Allah deyin... Allah'tan baska yar olmaz. Ne anne ne baba sizin acinizi hissedemez... uzulurler belki ama kolunuz kirildiginda tek hisseden siz olacaksiniz. Allah deyin kardeslerim. Uzulmeyin, guzel gunler goremeyecek olsaniz da oleceginiz gercegini Allah"tan baska kimse degistiremez. Unutun sorunlarinizi, gulmeye baslayin... Allah dualarinizi kabul etsin. Allah tum iyi insanlarin dualarini kabul etsin. Dil, din, irk hic onemli degil... Allah'a yonelin. Acilari unutun.

    YanıtlaSil
  130. Borçlarını ödemek veya faturalarını ödemek veya bir işe başlamak için borca ​​ihtiyacınız var mı? Kredi skorunuz düşük ve kredi almakta zorlanıyor Lütfen Mr Raymond Logan ile iletişime geçin. Bana verdi ki, borcunu zorlamadan alacaksın. Faiz oranı% 2'dir. Daha fazla bilgi için bu adrese başvurun. E-posta: CITIMORTAGE01@GMAIL.COM

    YanıtlaSil
  131. Bugün meşru olan bu şirketten maddi sıkıntılar yaşadıktan sonra bir kredi aldım ve bana 50.000 dolarlık bir kredi ile yardımcı olan bu harika kadınla tanışıncaya kadar süreci aldattığım için mutluyum ve tüm kredi arayanlara danışacağım Şirket: solutioncredit7@gmail.com

    YanıtlaSil
  132. Arkadaşlar benim de sevdiğim biri var bu duayı etsem kabul olur mu ya da bizim yerinize bi başkası dua etse daha mı çabuk kabul olur acaba bilen var tek niyetim onunla evlenmek aramızda 6 yaş olduğu için o evlilik yaşına daha yakın maalesef fakat benim onu sevdiğim şekilde sevmiyo

    YanıtlaSil
  133. SAMUEL GRANT, TÜRKİYE'YE KREDİ VEREN EN İYİ ŞİRKET'DİR.
    BUGÜN UYGULAYIN VE KREDİNİNİZİ VARINIZ.
    Umutsuzca bir krediye ihtiyacın var mı? Bize samuelgrantfirm@gmail.com adresini e-posta ile gönderin. Bankanızın veya herhangi bir Finansal Firmanın kredisinden muaf tutuldunuz mu? Mali yardıma mı ihtiyacınız var? Faturalarınızı ödemek veya bir ev satın almak için bir krediye ihtiyacınız var mı, yoksa borcunuzu konsolide ettiniz mi? Borçtan arınmıyorsunuz? Kendi işiniz olsun ister misiniz? Finansal Krediler Yardımı'na mı ihtiyacınız var? İstediğiniz loan.email bize samuelgrantfirm@gmail.com için bugün bizimle iletişime geçin.

    Ad: samuel grant
    Şirket Adı: samuel grant firm
    E-posta: samuelgrantfirm@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. sabah namazından sonra 100 defa okuyorum bu duayı fakat sabah namazını kacırsam kazasını kıldıktan sonra da okuyabilir miyim

    YanıtlaSil
  135. Okyanus Kredileri ve İpoteği Sınırlı% 2 olarak Küçük ve Büyük Krediler İçin.

    Merhaba işinizi finanse etmek için bir kredi için başvurun, Biz her türlü kredi, özel kredi,
      Bir yılda% 2 kadar düşük faiz oranları ile ticari ve kişisel kredilerle dünyanın herhangi bir yerinde 30 yıl geri ödeme süresi sağlamaktadır. Talep ettiğiniz miktardan 1000'e kadar değişen kredileri sunuyoruz, bugün bizimle iletişime geçiniz;

    Oceanfmortgages@gmail.com
    Oceanfmortgages@gmail.com

    +447087694046

    YanıtlaSil
  136. Proje, yatirim, kisisel krediler, is kredileri, konut kredileri, ögrenci kredileri, konsolidasyon kredileri ve çesitli projeler için kredilere ihtiyaciniz var mi? Sirketimizden kredi almak isteyenlerin bugün (ericfinancee@gmail.com veya ericfinancee@outlook.com) bizimle iletisime geçip bugün kredi almaniz gerekmektedir.

    YanıtlaSil
  137. Merhaba arkadaşlar, ben sadece Bayan Dogan'dan kredi aldım, eğer bir krediye çok nazik bir şekilde e-posta ile yollanacaksanız: creditkredi@gmail.com

    YanıtlaSil
  138. Merhaba arkadaşlar, ben sadece Bayan Dogan'dan kredi aldım, eğer bir krediye çok nazik bir şekilde e-posta ile yollanacaksanız: creditkredi@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. Batıdan bana borç para verdiklerinden ötürü teşekkür etmek istiyorum, bir arkadaşımın apexloans'tan nasıl bir kredi aldığına dair bir tanık buldum ve bir kredi başvurusu yaptım ve borcumu aldım. Bugün acil bir krediye ihtiyacınız varsa, internet dolandırıcılığının bugün yasal kredilere e-posta yoluyla başvurmasını önleyin; apexloans@yahoo.com

    YanıtlaSil
  140. Çok güzel https://duadualar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  141. Acele bir kredi isteyen iyi günler mi? Hemen kredi için mcjonesloancompany@yahoo.com ile iletişim kurun.
    Telefon: +17815611941
    Whatsapp: +2349022703318,
    teşekkürler

    YanıtlaSil

  142. Bu meşru şirketinden aşağı mali oldu yıllar sonra bir kredi var ve ben de bu şirketin iletişim için tüm kredi arayanlara tavsiye edeceğim 30.000 $bir kredi ile bana yardım eden bu büyük adamla tanıştım kadar sürecinde dolandırıldığınızı bugün mutluyum: LOANMARTLOANFUNDS@GMAIL.COM

    YanıtlaSil
  143. Aşk büyüsüne asla inanmadım, bana bir arkadaşımla tanışana kadar, eski sevgilisini geri getiren DR.otutu hakkında her şeyi anlatan bir arkadaşımla tanışana kadar, ona inanmadığımı söylese bile, aynı fake'yi de istediğini düşündüm. Döndürücüler paranı almaya. DR.otutu hakkında bana her şeyi anlatmak için ona şans vermiş olsam da, ona para kazanmak isteyen birçok dolandırıcılığın bulunduğunu ve evlenmeyi düşünen nişanlımın başına bile asla kurban gideceğimi söylemiştim. Benden bir kaç ay sonra benden ayrıldım ben onu çok sevdiğim halde başka birine sabırla sabırla bekleyeceğim. Bana bu DR'nin sahte olduğunu ve gerçek olduğunu ve birçok insanın sevdiklerini geri almalarına yardım ettiğini söyledi, sonra ona bu büyünün nasıl çalıştığını ve yapabildiğinden önce yapmam gereken şartların ne olduğunu soruyorum Aşkımı bana büyü yaptı mı? Ona drotutuhealinghome@hotmail.com üzerinden e-postayla gönderilmesini istediğimi ve ona istediğimi ona söylemem gerektiğini söyledi. Gerçekten ona e-postayla gönderdim ve ona eski adamımı geri istediğimi söyledim, bana ona kendisinin yönlendirdiği arkadaşım olduğunu söyledim, neden onun eserinden şüpheliydim? Çalışmalarının% 100 olduğundan emin olduğunu ve hiç kimsenin tapınağına gelmediğini ve aynı kalacağını garanti ettiğini söyledi. Bana söylediği sözler yüzünden şaşkına döndüm ve aklıma bu daha önce değindiğim her şeyi nasıl bildiğini düşünmeye başladım. Durumuma başlamadan önce kendisine inanç ve güven vermem gerektiğini ve diğer heceleyici birini terketmesi gerektiğini söyledi ve kendi için sabırla bekleyeceğimi söyleyerek bunu yaparsam, sevgilimi 72 saat içinde geri alacağım derdi. İnanamıyorum ve seninle yalnız çalışacağıma söz verdim, o zaman bana doldurduğum formları verdim ve fotoğraflarımı da ve eski sevgilimin resimleri ile ona göndermek için bir form verdi. 30 dakika sonra bana cevap verdi ve tanrılarının büyü yapmak için bazı maddelere ihtiyaç duyduğunu ve bu maddeleri sağlayabilirsem sorunum çok kolay olduğunu söyledi. Sonra ona sorduğumda, bu eşyaları nasıl alabilirim ve ona aşk büyüsünün atılması için onu nasıl gönderebilirim, bana endişelenmem gerektiğini söyledi; burada kendi ülkesinde bir eşya satıcısı var Bu eşyalar benim için alabilir. O halde sana ona bütün bu eşyaları almamın maliyeti ne olacak? Bana bir saat sonra beni aradıktan sonra tam bir güvenle ona ne yolladığını söyledi ve sorunun çözüldüğünü söyledi, aşkımın benden istediği kelimelere göre yaptığım 72 saat bekleyeceğimi söyledi. Evde beni acilen görmek istediğinde, eski eşim aradı sonraki üç gün yaklaşık 6 pm oldu. Her şeyin iyi olduğunu umduğunu söyledim, o zaman evet dedim ona o zaman gelebilirdim, eski adamım bana döndü ve kendisine ne olduğunu bildiğini affetmesini istiyor. Şu anda çok mutluyum çünkü sevgilimi geri alıyorum ve yakında çıkacak olan düğünümü planlıyoruz, ben doktoru aradım ve çok teşekkür edip kendisine bir takdir olarak ne yapacağımızı sordu. Parayı unutmamalı ve paramı elinde tutmamalı, orada yardıma ihtiyacı olan kişilere yardım etmesi için bana ihtiyacı olan şey onun hakkında daha fazla ifade vermek ve böylece yardıma ihtiyacı olan kişilerin kendisine e-postayla göndermesini sağlamaktır. Neden bugün burada tanıklığımı yapmaya geldim. Efendim onu ​​kutsamaya ve onlara daha uzun ömürlü refah ve bilgelik vermeye devam edebilirsin. BU, DR EMAIL ADRESİ'dir (drotutuhealinghome@hotmail.com). Ayrıca whatsapp numarasıyla (+2349051417394) onunla iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  144. i kocamı döndüm nasıl biz fazla 9 yıldır evlendim ve iki çocuk aldık ifadelerini vermek duymak duyuyorum. şey bizimle iyi gidiyordu ve biz her zaman mutlu. Kocam ben anlayamadık şekilde davranmaya başlamış bir gün kadar ben o beni ve çocukları tedavi arada çok karışıktı. Daha sonra ben ondan bunu hak etmek yanlış yaptıklarını sordum, o ay yine eve gelmedi ve o boşanmak istediğini beni aradı, diyordu bütün o benden nefret yaramayanlara Boşanmak istiyorum olmasıdır hayatında beni tekrar görmek istiyorum, ben deliydi ve ayrıca, ben çünkü boşanma 2 haftadan daha uzun hastaydı ne yapacağını bilmiyorum sinirli. ben ona hayatım eksik onsuz benim için çok şey oldu çok seviyorum. i ablam söyledi ve o ben bir şey bütün bu büyü döküm iman asla bir yazım tekeri temasa söyledi. Ben sadece bir şey bunun dışında gelecek eğer denemek istiyorum. i bana kocam iadesi için Dr. ujiagbe temas, kadının benden nefret ve ayrıca boşanma istesinler yüzden ona bir büyü olduğunu, kocam başka kadın tarafından atılmıştır söyledi. o zaman o onun beni ve çocukları dönmek yapacak ona bir büyü zorunda olduğunu söyledi, o büyüyü kast ve 1 hafta sonra kocam beni aradı ve ben onu affet gerektiğini söyledi, o özür başladı telefonda ve o beni terk bunun ona olmasına bilmiyordum o beni hala yaşadıklarını söyledi. o onu bana geri dönüş bugün yapmak ona Dr ujiagbe kast, beni ve ailemi tekrar şimdi bugün mutlu büyüydü. Benim için yaptıkların için sana Dr ujiagbe teşekkür i senin büyük büyü için bugün değilse hiçbir şey olurdu. seni drujiagbeblacktemple@gmail.com iletişim kurma kocası eşi veya eski erkek arkadaşı ve kız geri almanın aşk sorunun tüm bu tür geçiyoruz Arkadaşlarımı istiyorum. ve size sorunun herhangi bir gecikme olmadan çözülecek göreceksiniz. O aşağıdaki gibi diğer sorunların çözümünde uzmanlaşmıştır:
    (1) sizin eski geri istiyorum.
    (2) her zaman kötü rüyalar varsa.
    (3) Büronda terfi etmek istiyorum.
    (4) kadın / erkek senden sonra çalıştırmak istiyorum.
    (5) Bir çocuk istiyorum.
    (6) Eğer mali yardım gerekiyorsa.
    (7) Eğer HIV AIDS tedavi isterseniz
    derhal çözüm için artık onunla temasa senin
    Drujiagbeblacktemple@gmail.com üzerinde problemler
    sağol

    YanıtlaSil
  145. Merhaba efendim / bayan,

    Isletmeyi baslatmak için acilen bir krediye ihtiyaciniz mi yoksa yeniden finansman için bir krediye mi ihtiyaciniz var?Borcu ödemek için bir krediye mi ihtiyaciniz var? Bir araba veya ev satin almak için kredi almaya ihtiyacin var mi? Eger evet endiseleniyorsa hayir Daha fazla, Kredi kontrolü yapmadan uygun bir faiz orani ile her türlü krediyi sunuyoruz!Bugün e-posta ile bize ulasin. E-posta: ibrahimhoffman@gmail.com
    Kredi basvurusunu doldurun:
    1) Tam ad: ..........................
    (2): Ülke / Devlet: ....................
    (3) Gerekli miktar: ....................
    (4) Kredinin süresi: ....................
    (5): Telefon numarasi: ...................

    tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  146. Merhaba
    Berak Mali Hizmetlerine hoş geldiniz, biz hükümet tarafından onaylanan kredi firmasıyız ve maddi yardım nedeniyle insanlığa hizmetimiz konusunda çeşitli ödüller aldık. Ekonomik faiz oranı% 3 olan işbirliği ve bireysel organlar için kredi veriyoruz. Ilgili gövde AŞAĞIDAKİ BAŞVURUCU FORMU doldurmalı ve bizim e-postamıza başvurun: berakasilloannfirm@gmail.com
    Başvuru Sahibinin Adı ............. Başvuranın Adresi .............. Şehir ...... Devlet ......... Ülke ........... Cinsiyet ........... Medeni hal ........... Yaş .......... Aylık gelir .......... Meslek ............. Tel / Mobil ............ Mobil .......... .. İstenen Tutar ......... Kredinin Uzunluğu ....... Kredinin Amacı ..................... E-posta .. ............

    Bizim e-postamıza başvurun: berakasilloannfirm@gmail.com

    YanıtlaSil
  147. Programlanmış ve boş kartım var.
    Günde en fazla 5,000 $ çekip en fazla 30
    Gün üzerinden (wesleymarkhackers@gmail.com).
    Bu konuda çok mutluyum, çünkü geçen hafta benimim var ve bunu 150.000 $ almak için kullandım. Wesley mark Hackerlar veriyor
    Yoksullara ve yardıma muhtaç kişilere yardım etmek için kartın dışına çıkarsa da yasadışı olsa da
    Güzel bir şey ve diğer sahtekarlık yapmaya benzemiyor
    Boş ATM kartlarına sahip olmak Ve kimse ne zaman yakalanır
    Kartı kullanarak. Wesley marka Hacker'lardan bugün siz olsun! Sadece bir e-posta gönder
    To (wesleymarkhackers@gmail.com)

    YanıtlaSil
  148. Hamile kalmak için yardıma mı ihtiyacınız var? Bu e-postayı Dr Egbe büyü tapınağı ile temasa geçin (dregbedcaster@gmail.com) Stacy Maria, ABD'li, hamile kalmak için 10 yıldır çalışıyorum ve yardıma ihtiyacım var! Doktorlara gidiyorum ama gene de hiçbir şey yok. Doktor ben ve kocam iyi durumda, başka nereye gideceğimi bilmiyorum. Arkadaşım Amanda bana bir keresinde aşk büyüsüyle kayıp kocasını geri almasına yardım eden ve aynı zamanda hamile kalmasına yardım eden bu büyük büyü tekerleği ile tanışıncaya dek, bu büyü kasterine Dr Egbe'yi onun e-postasıyla (dregbedcaster @ gmail) bağlamaya karar verdim. Com) onunla etkileşimden sonra ne yapılması gerektiğini öğretti, sonra o dünyada en çok sevdiğim adamla seks yaptı, önümüzdeki aylarda bir kontrol için gitti ve doktorum 2 hafta hamile olduğumu doğruladı. çok mutlu !!!!! Hamile kalmanız için yardıma ihtiyacınız varsa veya eski arzunuza ihtiyaç duyarsanız lütfen e-posta adresiyle iletişime geçin: (dregbedcaster@gmail.com) Benim için yaptı ve ayrıca sorununuzu da çözebilir veya kendisine numara ve whats-app deyin +2348077620669

    1. HIV / AIDS
    2. HERPES 1/2
    3. KANSER
    4. ALS (Lou Gehrig hastalığı)
    5. Herpatit B
    6.kronik pankreatit
    7.Emphysema
    8.KOPD (Kronik Obstrüktif Akciğer Hastalığı)
    9.asthma
    10.Aktif açı kapanması Glokoma
    11.Diabates
    12. KRONİK PANKREATİT 13 .HSV-1 veya HSV-2
    13, gebelik

    YanıtlaSil
  149. Hocam bu duayla mal mülk ev istemek olur mu??

    YanıtlaSil
  150. İyi günler,

       Eğer bir iş adamıysan veya bir kadınsın mı? Herhangi bir maddi sıkıntı yaşıyorsanız veya kendi işinizi başlatmak için paraya ihtiyacınız mı var? Için borç almaya ihtiyacın var mı
    Borç ödemek veya fatura ödemek? Düşük kredi notunuz var mı ve yerel bankalardan ve diğer finans kuruluşlarından bir kredi almakta zorlanıyorsunuz? Aşağıdakiler gibi bir kredi veya finanse ihtiyacınız var mı?

    A) kişisel kredi
    B) eğitim,
    C) Borç Konsolidasyon,
    D) genişleme,
    E) vs


       Bireylere, Firmalara Krediler sunuyoruz ve yıllık olarak% 3 faiz oranı ile kuruluşlarla işbirliği yapıyoruz, ödünç alabileceğiniz minimum tutar, ABD doları 2.000 ABD Doları, Maksimum 50 Milyon Dolardır. Lütfen ilgileniyorsanız, aşağıdaki e-posta bilgileriyle bizimle iletişime geçin.

    ŞİMDİ İLETİŞİM: info.trustfirm2012@gmail.com
    ADI: Bayan Catherine Cole


    Hızlı ve kolay kullanılabilir kredi

    YanıtlaSil
  151. ONLINE BÖLÜM KREDİ LENDİSİ VAR MIYİN Mİ?
             
               İŞ FAALİYETLERİ VARMIŞTIR;
               ANA SAYFA
               FİRMA BEDELLERİ
                   KİŞİSEL BEDELİ KREDİLER
                   Öyleyse e-posta yoluyla Eralyloanfirms8@gmail.com ile iletişime geçin.

    YanıtlaSil
  152. Merhaba, Gerçek bir kredi mi arıyorsunuz? Uygun bir faiz oranıyla? 24 saat içinde işlendi. Bankalarınız ve diğer finansal kurumlarınız tarafından sürekli reddedildi mi? Jonna finansı, 1000.00 Min. Aralığında bir kredi teklif ediyor. 50.000.000,00 Max. % 2 faiz oranında. Bugün e-posta ile bize ulaşın: jonnafinance@outlook.com

    YanıtlaSil
  153. Mali yardıma mı ihtiyacınız var? Hemen her çeşit kredi başvurusunda bulunun
    Ve acilen paranı al!

    Bize e-posta: (muratacarfinancialservice@gmail.com)

    5,000 dolardan 5,000,000,00 dolara * Randevu kredisinin tutarı
    * Faiz oranı% 2
    * 1 ila 20 yıl arasında geri ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredi esneklik şart ve koşulları.
    Bugün mali yardım için bize e-posta gönder: (muratacarfinancialservice@gmail.com)

    içtenlikle,
    yönetim

    YanıtlaSil
  154. Bir krediye ihtiyacın var mı? İşte finansal problemi olanlar ve hayatlarında finansal yükselme isteyenler için bir fırsat, çok makul bir faiz oranı ile kredi veriyoruz, kredi borcunu, iş kredisini, tıbbi krediyi, konut kredisini, öğrenciyi kredi vereceğiz Finansal stresten ulusa yardım etmek için kredi vb. Şirket Adı: Credit Financial Home, bugün mali yardım için E-posta ile bize ulaşın: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil

  155. Merhaba

        Bir krediye ihtiyacın var mı? Borçlusun Bir işe başlamak ve sermayeye ihtiyaç duymak ister misiniz? Herhangi bir nedenle kredi veya finansmana ihtiyacınız var mı? Yardımınız nihayet burada, herkese güvendiği faizle% 1.50 faizle kredi verirken, lütfen bizimle nazikçe bizimle iletişime geçin.
    ELITEFINANCE2000@GMAIL.COM


    Teşekkürler ve Tanrı korusun
    ELITEFINANCE2000@GMAIL.COM
    ELITE FINANCE

    YanıtlaSil
  156. İyi günler,

    Herhangi bir maddi sıkıntıya mı sahipsiniz; Borçlarınızı temizlemek için bir krediniz mi var; Maliyetini artıracak mısın; Siz işini genişletmek isteyen bir iş adamısınız. Burada, kredi için gerçek kahraman, güven ve etkili kredi verme şirketiyle iletişime geçmenizi öneririz. Hem bireyler hem de hükümet tarafından büyük etkinliğimizin farkındaydım.

    İlgilenenlere, e-postayla bize geri dönün: cashloancompany10@gmail.com

    Sertifikalı, güvenilir, verimli, hızlı ve dinamik.

    İçtenlikle,
    Bay Robert Smith.


    Mutlu günler (kredi teklifi)

    YanıtlaSil
  157. Batıdansa bana borç verdiklerinden ötürü teşekkür etmek istiyorum, bir arkadaşımın apexloans'tan nasıl bir kredi aldığına dair bir tanık buldum ve bir kredi başvurusu yaptım ve borcumu aldım. Bugün acil bir krediye ihtiyacınız varsa, İnternet dolandırıcılığından kaçının, e-posta yoluyla yasal kredilere başvurun; apexloans@yahoo.com

    YanıtlaSil
  158. Bu tanıklığı burada göndermekten çok mutluyum, çok fakirdim ve annemin hastane faturasını ödemek için para gerekiyordu ve sinirliydim çünkü bana para yok, ancak internetten bir finansal kart aldım Kart 3000 doları biriktirebiliyorum, bu kartla çok para kazanmıştım ve annem faturalarını ödemiştim, eğer fakirsanız ve mali yardıma ihtiyacınız varsa lütfen e-postayla onlarla iletişime geçin: tarjetaservicio@gmail.com
    Ve daha iyi bir hayat yaşamak için kendi kartınızı alacaksınız.

    Onlarla e-posta yoluyla iletişime geçin: tarjetaservicio@gmail.com

    Teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

1 9